понеделник, 4 септември 2017 г.

Съни Т(р)и Рекс

Много се забавих с тази публикация, но наистина имам страшно много неща на главата си, просто не е за вярване! Днес, например, още със ставането си, направих късо съединение вкъщи и цял ден бяхме без ток. Жена, клоняща към патица, в пълния смисъл на думата съм!


Т(р)и Рекс партито подготвих буквално за два дни. Мислих го 5 месеца и накрая го смотах за 2 дни. Яд ме е, но какво да се прави, ще се реванширам на себе си другия път. Важното е, че Съни и всички деца бяха много щастливи и си изкараха добре. 
Празникът започна от сутринта. Надухме много балони (не тези фалшивите на снимката, те са сложени умишлено, защото прикриват един спускащ се от шкафа чорапогащник на Инк), сложихме му една чаена свещ (да, не мога да намеря нормални свещи в тази къща!), една паста "Иглика" и подарък, пълен с динозаври. Голямо скачане и радост беше! 



Тортата е шоколадова с ванилов мус. Аз, естествено, не си я харесах, защото съм мрънкало номер едно :)



Къпкейкове направих 2 вида - шоколадови с парченца шоколад и пресни малини и ванилови. 


Имаше огромно количество варена царевица и сандвичи с песто Дженовезе и моцарела и с пуешко филе с топено сирене.


Нямаше как да мине без бисквитки :) 


Идеята беше всичко да прелива от динозаври - подаръците, блузата му, кецовете, пижамата, с която го сложихме да спи, дори чорапите му бяха с динозаври.















Партито мина толкова бързо, останаха хубавите снимки и емоциите. Благодарим ви, приятели, че бяхте с нас и в този слънчев ден!




2 коментара:

  1. Зори, сега ми е паднало малко време, та да те поздравя за хубавите торти, който сътвори в последно веме и съм успяла да им ударя само по един лайк във фейса. Чудесни са, пък ти си мрънкай :) Да ти жив и здрав рожденика и да е винаги весело у дома! Поздрави от все сърце!

    ОтговорИзтриване
  2. Друго не ми остава освен да ви пратя хиляда прегръдки!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за отделеното време!